Discover the magic of Valencia on an incredible Christmas getaway that will make you live a unique experience, one that you will always remember! This Christmas, Valencia is filled with light and excitement. Traditions come to life, and the festive atmosphere fills every corner of the city. The Christmas trees shine in their best clothes, the gifts awaken the imagination and good customs stay alive. Although there are changes, there is something that will always remain intact: the excitement of these dates. Find it in Valencia while you visit its numerous Christmas markets, where you can discover artisan products perfect to give as a gift or take back home. Visit the Crafts Fair in the Plaza del Ayuntamiento and the Crafts Exhibition in the Colón Market, which this year is held outdoors, offering a mix of local cuisine, ceramics, jewelry, wooden toys and leather goods. For those looking for something different and out of the ordinary, the Tapinería Market is the ideal place. From December 20 to January 5, this market will host its own Christmas market, the "Ho, ho, ho", with unique and original options. Furthermore, in the impressive Ciutat de les Arts i les Ciències, you can find the perfect gift in stalls with a careful Nordic aesthetic. The Jul Konstruktion market expands its space this Christmas, occupying a 900 m² premises at Félix Pizcueta, 17, in the Ensanche neighborhood, with a selection of pieces by artists and fashion designers, accessories and decoration distributed over two floors, guaranteeing interpersonal distance between positions. Whether you have a vacation or not, you will surely find moments to enjoy before the much-feared date of January 7 arrives.
3r DÍA – VALENCIA – RESTAURANTE ESTRELLA MICHELÍN
Desayuno. Visita para disfrutar de esta vibrante ciudad. Hoy la experiencia nos llevará a descubrir los secretos de la mejor gastronomía valenciana, con unalmuerzo, en un restaurante, con estrella Michelín.
Includes a guide on all trip visits.
Cocktail de boas-vindas
2 noites em hotel 4* com meia pensão
Acesso ao spa do hotel (primeiro dia)
1 almoço em restaurante típico, com charme
1 almoço, em restaurante com estrela Michelin
Visita a uma adega, com prova de vinhos
Visita aos Mercados de Natal
A ordem e execução das atividades podem variar, dependendo da disponibilidade
Inclui guia em todas as visitas da viagem.
Transporte
Despesas pessoais
Taxas turísticas
Tudo o que não está indicado como incluído
Caro cliente
Convidamo-lo a desfrutar do seu viagem com total conforto. Pode optar por viajar no seu próprio veículo ou escolher a opção de um veículo com motorista e guia durante todo o percurso.
❖ Venda de lugar a lugar: Saída garantida a partir de 8 pessoas confirmadas. Reembolsável caso não se atinja o número mínimo de pessoas exigido.
Note: Please note that the values shown may change before booking, without notice from the suppliers involved.
The rates presented after the booking are subject to cancellation costs.
Reclamações e Sugestões
Com o objetivo de promover melhorias contínuas nos nossos serviços, incentivamos os nossos clientes a apresentarem, por escrito, as suas reclamações e/ou sugestões. Recordamos que,nos termos da legislação que regula a atividade das agências de viagens, dispõe de um prazo de 30 dias após o termo da viagem/estadia para o fazer.
As suas exposições poderão ser remetidas por uma das seguintes vias:
Por E-Mail ou Correio
Através dos endereços da agência informados em rodapé
Provedor do Cliente – APAVT
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Provedor do Cliente da APAVT
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1169-120 Lisboa
Tel: 213 553 010 | Fax: 213 145 080
Email: provedor@provedorapavt.com
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